GFR 38 در نارسایی کلیه چگونه آن را افزایش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

GFR 38 در نارسایی کلیه چگونه آن را افزایش

GFR یکی از حساس ترین شاخص ها از نارسایی کلیه، مردم می توانند بدانند که مرحله کلیه است و چگونه در تابع کلیه است با توجه به سطح GFR است. در درمانگاه، GFR 38 پایین تر است، پس چگونه به آن را افزایش؟

مشخص شده است که سطح پایین تر GFR به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که شما می توانید برخی از روش های درمانی که می تواند کمک به اصلاح اختلال کلیه، پس شما می توانید یک فرصت برای بهبود سطح GFR شما داشته باشد.

چگونه به منظور بهبود سطح GFR کمتر؟

طب چینی می تواند برای بهبود سطح GFR توسط repiring کلیه های آسیب دیده و محافظت از آنهایی باقی مانده از تخریب بیشتر کمک کننده باشد. و بالا هفت Treatmens یکی از معروف ترین است، آن را یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس طب سنتی گیاه چینی است. با کمک از کسانی که درمان، مردم با سطح پایین تر GFR می توانید آن را تا حد زیادی بهبود بخشد.

کسانی بالا هفت درمان ها داغ فشرده سازی درمانی، حمام درمانی پا، حمام کامل درمانی، Moxibustion درمانی، درمان بیماریهای دهان چینی، چرخه درمان و انما درمان. و هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی، بنابراین در طول درمان پزشکان درمان های مختلف برای بیمار ترتیب. اگر می خواهید بدانید که درمان اگر برای شما خوب، شما می توانید مشخصات خود را برای ما از طریق ایمیل، پس از تجزیه و تحلیل، ما شما را در اسرع وقت با مشاوره رایگان پاسخ دهید.

به جز درمان، شما نیز باید یک رژیم غذایی مناسب که می تواند کمک به حفاظت از کلیه ها را از تخریب بیشتر توسط تسکین بار کلیه ها را. اگر شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی خود و یا بهبود سطح GFR نیاز دارید، انجام مردد برای تماس با ما به طور مستقیم دکتر آنلاین، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک نمی کند.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: